Thursday 9 June 2011

Honest

Assalamualaikum Geniuses.

Kehkehkeh.
Firstly aku nak cakap, apa yang aku update ni memang tak de kena mengena dengan study.
I mean bout exams and whatsoever yang se-alam dengannya.
:)


Asal aku yang update, memang takde pasal studies.
Orang lain selalu post pasal study, aku pulak merepeks je.
Hehe sape suruh Shaufik bagi aku green light to enter this blog as an author.
Huahaha. THANKS SHAUFIK. Hahahahah

okay bye


Anatomy kesayangan & Biocemistry kesayangan
telah meninggalkan kita.
Meninggalkan daku dan teman sepermainan sekelas sejantina serumah dan se se yang lain.
Mungkin ada antara kita happy untuk apa yang kita dah jawab kat answer booklet
Mungkin ada yang tak.
Mungkin masa oral Dua subjects tu ada yang tetiba lupa, nervous mcm tgh akad, taktahu etc.
Then frustrated and felt like you have no hope in medic.

Actually aku tak tahu la korang macam mana tapi aku rasa
korang jawab soalan tu macam mana pun teruk lupa pun,
remember that yang tanda tu lecturers yang baik.
InsyaAllah apa yang korang jawab tu dia faham korang salah tapi mungkin ada rasa kasih kasih tu.
Kasih sayang, Kasih-an, dan mungkin juga nur Kasih.
Dia cuba bagi markah yang bukan mula dari negative dan berakhir dengan kosong.
InsyaAllah.


Aku pun bukan pandai sangat. Budak biasa je yang lahir di bulan selepas December.
Tapi for me, semua orang pandai. As for us whom taking medicine, sama ah.
Lepas tak lepas lain kira. Ingat senang ke nak ambik medic.
SPM kena dengan warna terbang.
Kalau warna terbang baru korang terbang sini. Tak ke korang dah di cop budak pandai.
"Cop je tak cukup", korang nak cakap tu ke?
Habis tu takkan aku nak tattoo kan kat korang pulak. Tak ke haram tu.


"Nobody can go back and start a new beginning but can start today and make a new ending"
Maria Robinson

Yang sudah tu sudah.
Buat teladan je. Motivate us for our next paper.
Physiology is next.
Kalau masa Biochemistry & Anatomy korang banyak melihat persekitaran yang suam suam kuku,
daripada tengok paper exam,
ni aku selalu buat hahaha
Physiology and Histology nanti korang tengok la aku. Hahahahah
Tak ah.
Kalau sape yang dok fikir kan paper before yang dia rasa dia buat macam cinta tarik tali,
tak guna jugak. Agak agak kau menang tak tarik tali tu kalau yang opposite side tu ikat tali kat pokok jati?
Sama la macam exam ni, kau duduk fikir menda tu over sangat pun tak guna, dah lepas.
Tunggu jati tu di buat kerusi pulak(?)


Bioleee.
Oh exam exam jugak belajar belajar gak but mind your health.
Ada yang tak tidur semua tu kan.
Aku tahu sebab akupun ada buat sekali. Sekali je.
Sungguh bukan kegemaran la kalau nak buat hobby.
Tak penah dalam hidup aku tak tidur for exam lagi lagi, kot. Haha
Redha je la. Mintak dapat good result. Amin :)

Oh aku ada lagu ni. Aku suka.
Haha for us yang ambil exam boleh la layan lyric dia.
Well, enjoy!
:(]





"Yesterday is dead and gone,
So today this life goes on,
Got to keep on moving "


Assalamualaikum.
Hehe. May Allah bless us and give us mumtaz. Amin

No comments: